ניהול תהליכים והטמעת מתודולוגיות ארגוניות בניהול פרויקטים | Leadera

פיתוח, שיפור והטמעת תהליכי עבודה ומתודולוגיה ארגונית בניהול פרויקטים

חברת Leadera מתמחה ובעלת ניסיון רב בבנייה, שיפור והטמעת מתודולוגיות פנים-ארגוניות בניהול פרויקטים.

מתודולוגיה בניהול פרויקטים היא תהליך מסודר הקובע את השלבים השונים שפרויקט עובר במהלך מחזור חייו בארגון, את התשומות והתפוקות לכל שלב ואת צמתי ההחלטה והשערים הנדרשים על מנת לוודא התקדמות נאותה ועמידה ביעדים.

מתודולוגיה טובה מהווה בראש ובראשונה שפה אחידה בארגון המאפשרת תקשורת, תיאום וסנכרון בין הגופים הפועלים בפרויקט. בנוסף, המתודולוגיה היא בסיס לבקרה איכותית של הפרויקטים בהיבטי לוחות-זמנים, תקציב ואיכות.

בניית והטמעת מתודולוגיה נכונה תבטיח מצוינות בניהול הפרויקטים בארגון עם עמידה ביעדים, יעילות ונצילות משאבים, שיפור TTM - Time to Market והשגת יתרון תחרותי

מה כולל הפתרון?

בניית והטמעת המתודולוגיות הינו תהליך משותף בו מתקבלות החלטות יחד עם בעלי העניין השונים בארגון:

הבנת הצורך הארגוני והגדרת מטרות הפרויקט

אבחון ומיפוי המצב הקיים בארגון – הכרת הפרויקטים, אופן ניהול תהליכים בארגון, הבנת מפה ארגונית ועוד...

גיבוש מתודולוגיית עבודה בהתאם למיפוי ולממצאים

בניית גלופות למידע נדרש בתהליך – תוכנית עבודה לפרויקט, דו"ח סטטוס ועוד...

בניית תכנית הטמעה מדורגת למימוש הפרויקט תוך הבנת אילוצים, משאבים וניהול תהליכים עסקיים

הטמעת המתודולוגיות והפעלת הגורמים הנדרשים

הדרכות וליווי אישי של גורמים רלוונטיים במידת הנדרש

בקרה על ביצוע הפרויקט

 


למי מתאים הפתרון?

פתרון זה מתאים בראש ובראשונה לארגונים בהם אין אחידות ותהליכים מסודרים בניהול הפרויקטים, ועקב כך קיים חוסר במידע על סטטוס הפרויקט, כמו גם לארגונים בהם קיימת מתודולוגיה הזקוקה לשיפור, תוספת או שדרוג על הבסיס הקיים.

לארגונים בהם המנכ"לים מעוניינים בשיפור יעילות ונצילות המשאבים וצריכים מידע תומך החלטה

לארגונים בהם סמנכ"לים מעוניינים ביצירת יתרון תחרותי ועמידה ביעדים

לארגונים בהם מנהלי הפרויקטים מעוניינים לעמוד ביעדים ושביעות רצון הלקוח ועוסקים בפיתוח מוצר חדש

למידע נוסף, השאירו פרטים עכשיו בטופס המופיע מטה ונחזור אליכם בהקדם:

אודות Leadera

חברת Leadera הינה חברת ייעוץ והדרכה המובילה חברות וארגונים למצוינות בתהליך ניהול הפרויקטים. לחברה צוות יועצים מנוסה במגוון סוגי פרויקטים ותעשיות המקפיד על יצירת פתרונות מותאמים אישית לצרכי הארגון.

בראש החברה עומדת גלית יסקרביץ-טיץ (PMP) – מומחית בניהול פרויקטים, בעלת ניסיון של אלפי שעות ייעוץ והדרכה לחברות מקומיות ובינלאומיות. גלית היא מוסמכת PMP, בעלת MBA ותעודת מנהלת פרויקטים מוסמכת מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון, מכהנת כסגנית-נשיא בעמותת מנהלי הפרויקטים בישראל (PMI) ומרצה מן החוץ במכון הטכנולוגי חולון.

בבין הארגונים בהם היינו מעורבים בתהליך בנייה והטמעה של מתודולוגיות לניהול פרויקטים – מוטורלה, אומריקס, עמותת מעוז, סינריון ועוד...

שאלות נפוצות

איך מפתחים מתודולוגיה ארגונית אפקטיבית?

קיימים כיום תקנים בינלאומיים, best practices, שמיושמים מזה שנים בארגונים רבים ומגוונים ברחבי העולם. פיתוח נכון של מתודולוגיה פנים-ארגונית הוא כזה שמחד משתמש בתקן הבינלאומי כבסיס, ומאידך מבצע התאמות ושינויים לצרכים הספיציפיים של הארגון. השילוב הנ"ל מייצר ניהול תהליכים פרויקטליים נכונים עבור הארגון ומהווה מתודולוגיה אפקטיבית.

אילו גורמים בארגון שותפים לתהליך?

בנייה או שיפור של מתודולוגיה פנים-ארגונית הינו תהליך משותף בו מתקבלות החלטות יחד עם בעלי העניין השונים בארגון. במהלך הפרויקט נאתר את הגורמים הרלבנטיים ביותר שיכולים וזמינים לתרום לתהליך ויחד איתם נגבש את התוצרים, נאשר אותם בוועדת ההיגוי המתאימה ונקדם את הפרויקט בצורה הטובה ביותר.

איך מוודאים שהמתודולוגיה תתאים לצרכים הייחודיים שלנו?

שטת העבודה בה Leadera נוקטת מתבססת על מתודולוגיות בינלאומיות המוכרות כ-Best Practice תוך התאמתן לצרכים הייחודיים של הארגון. ההתאמה מתאפשרת הודות לשלב האבחון והמיפוי הראשוני שמאתר את הצרכים הספציפיים של הארגון.

לחברת Leadera רקורד מוכח במתן מענה לסוגים מגוונים של פרויקטים כגון פרויקטי פיתוח מוצר, פרויקטי מערכות מידע, פרויקטי שיווק, פרויקטי מחקר, פרויקטי הנדסה ועוד...

מה נדרש מאיתנו כדי לוודא את הצלחת התהליך?

המצרך הנדרש ביותר להצלחת תהליך מסוג זה הוא תמיכה והרתמות ההנהלה. מומלץ ביותר למנות בעל תפקיד בכיר כספונסר לפרויקט, שיקדם, יתמוך ויסייע במידת הצורך, וזאת בנוסף למנהל פרויקט שימונה מטעם הארגון.

כיצד מבטיחים מצוינות בניהול פרויקטים בארגון לאורך זמן?

השגת מצוינות בניהול פרויקטים הינה תהליך למידה ועבודה מתמשך, הדורש גם פיתוח של תהליכים ותשתיות ארגוניות מתאימות (כגון בניית מתודולוגיה) וגם פיתוח והשקעה באנשים הרלבנטיים בארגון (כגון קורסים). מעטפת פתרונות המתיחסים גם לתהליכים וגם לאנשים תאפשר מצוינות בניהול פרויקטים לאורך זמן ותבטיח שיפור מתמיד והשגת תוצאות עיסקיות נדרשות.

לקוחות ממליצים עלינו

  • ד"ר ליאת בסיס, מנהלת תחום מיון והערכה, עמותת מעוז

    צוות Leadera ליווה את מעוז בשנתיים האחרונות בייעוץ, בהרצאות, בהנחיה ובמשוב בנושא הפרויקטים – כל זאת בנועם, בתבונה, במקצועיות ובאכפתיות. אין ספק שניהול הפרויקטים הוא תחום מקצועי שהעמקה והובלה מקצועית שלו מייעלים וממקסמים את התוצאות ואת הדרך. גלית היא מאנשי המקצוע הבקיאים בתחום זה בישראל

  • אלי אבני, מנכ"ל משותף, Synerion

    כיום, כאשר אנו עושים שימוש במתודולוגיה החדשה לניהול פרויקטים, שהוצגה על-ידך, רוב הפרויקטים שלנו עומדים בלוחות הזמנים ומגבלות התקציב ויעילותו של צוות היישום גדלה באופן דרמטי

למידע נוסף, השאירו פרטים עכשיו בטופס המופיע מטה ונחזור אליכם בהקדם:

הפתרונות הנוספים שלנו